7/10

Jag överlevde min jobbhelg. 41 timmar på 4 dagar. Vilket egentligen inte är så mycket. Men med tanke på att en heltid hos oss jobbar 37 timmar/vecka och jag bara jobbar 66% så är det mycket!

Barnen är hemma igen. Ganska snälla för en gångs skull. Och jag är dödens trött för vi har precis vräkt i oss köttfärspaj och sallad. Så nu ska jag  lägga mig på soffan en sväng. Titta lite på tv och vänta på att Kisse ska komma hem. I lördags bestämde jag ju att jag skulle ringa veterinären på måndagen för att iaf fråga om jag kunde få kastrera honom och ta det på räkning. MEN, nu är han givetvis försvunnen. Förbannade kattskrälle!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Där e du ju... Funderade på att traska över och kolla va du tagit vägen åt!!!



Kan ju säga att du får inte ta det på räkning...

2008-10-07 @ 20:21:16
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0