8/10

*ryser* Fy vad kallt det är. Måste ut i förrådet en sväng sen och leta upp iaf vantar till mig och kidsen. Kanske mössor med. Beställde ju sånt på H&M för ett tag sen men det kommer inte förrän i slutet av oktober och jag trodde ju inte det skulle bli såhär kallt redan. Det kom ju "rök" ur munnen när vi cyklade förut. :)

Kisse smet ut genom fönstret igår kväll. Men det gör ju inte så mycket eftersom jag ändå inte kommer kunna ta honom till "doktorn" förrän tidigast onsdag nästa  vecka. Men, i morse hörde jag han skrika utanför. Släppte snällt in honom och gav honom mat innan vi stack iväg. Kisse är ingen stor katt så man behöver inte öppna dörren så mycket när han ska komma in. Dock måste man öppna lite mer när barnen ska in eller ut. Vilket vi skulle i morse då.
Och VAD hittade jag där ute på dörrmattan när vi skulle iväg då??!!!! En HARE! Eller delar av den iaf. Katten är ju inte klok någonstans. Nu tar jag ju för givet att det inte var någon fullvuxen hare. Men ändå. En så liten och tanig katt ska inte kunna plocka hem harar till mig iaf. Och jag vill absolut inte ha någon död hare här. *muttrar* Jag trodde ju Kisse hade slutat med sånt nu. Ett tag var han ju för jävlig och kom hem med sina byten ca 5 ggr på en dag. Men nu har han ju inte gjort det på flera månader. Kanske därför han var tvungen att överdriva och ta med sig en hare då. :)

Ska ta och ringa till veterinären nu vid 9. Enligt Tiagirl så kommer jag inte att få ta det på räkning. Vi får väl se. Om inte annat har jag blivit lovad att låna pengar till det. *tackar och bockar*
Nu behöver jag bara en kattbur med. :/

Vaknade med en jävulsk huvudvärk och nackvärk idag. Vilket jag förmodar beror på att jag igår var såååå duktig så jag inte tog en endaste treo efter kl 15. Knaprade visserligen i mig 10 st på förmiddagen. :/
Önskar jag kunde sprida ut dom lite bättre över dygnet. Men det går av bara farten när jag sätter igång ju.

Jag undrar vart skolkorten på barnen har tagit vägen åt. Dom har ju ändrat i år så nu får man inte hem korten från skolan utan man får hem en lapp man ska fylla i och skicka till Fuji(vad dom nu heter). Sen ska dom skicka hem korten. Men nu var det bra länge sen jag fyllde i dom där lapparna tycker jag. Har visserligen sett bilderna på nätet och dom var nog inte så bra. Men men... Vi köper ju iaf. Jag och pappaB brukar köpa ett paket var och sen dela på bilderna. Dock får han alltid bådas klasskort. Dom vill jag inte ha.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Undrar åxå vart dagsikorten tagit vägen åt...

Men va??? Kan man se dom på nätet.

Det kan inte jag, TROR jag.

2008-10-08 @ 09:35:58
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0