Ännu en hare!

Eller delar av en hare. Men nu var det inte Kisse utan barnen som kom hem med det. :/ Dom har fått varsitt BEN från en hare. Att ha runt halsen?! För det bringar tur? *kräks* Eller som storeman sa: -Det tillbringar tur.
Efter alla år som jag bodde med min pappa som dessutom var jägare, kan jag inte minnas att jag någonsin har fått ett harben att ha runt halsen. Det kan kanske vara nåt påhitt från Finland då farbrorn dom fick dom av är där ifrån.

Har inte orkat ringa Tele2. Har varit så seg och off hela dagen.
Inte heller har jag testat att dammsuga bananflugor efter tips från Millan. Dock har jag nog 7 bananflugor i varje flaska. Till skillnad från dom fem jag hade i morse. :)
Lilleman ligger i badet. Sen är det storemans tur. Sen blir det barnprogram, kvällsmat och sängen. För mig blir det slappa i soffan.
Imorrn, jobb hela dagen. Eller hela veckan kan vi lika gärna säga.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jodå, visst betyder det tur... Förr i tiden...nu är det inte så många som ränner runt med harar om halsen. Inte ens för 30 år sen...



Det där med tele2 får du kolla upp, Sofia har inte sagt något om det är supersegt eller så men får be henne kolla hastigheten men det är så knöligt på mac, programmet ser inte likadant ut...

2008-10-26 @ 19:35:44
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0