Beställt tid

Fredag den 17/10 kl 8:45 ska Kisse till "doktorn". Kapning av kulor och ev öronmärkning. Har ju egentligen inte alls råd med detta. Och dyrare än vad jag tänkt mig var det dessutom. 550:- för kastreringen. Och ska jag dessutom öronmärka så kostar det 120:- till. Så det får väl kanske vara tills en annan gång.
Ringt till U om kattbur också. Så den tar hon med till jobbet imorrn. Vad glad han ska bli Kisse när han får åka kattbur och dessutom åka på cykel. *fnissar* Han ligger här, lyckligt ovetandes (med hela magen full av hare! Äckelkatt!).

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde köra igång en maskin tvätt, bada, diska. Men nä, det verkar så tråkigt. :)

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Ska du märka han i örat sen får du ju betala 120 PLUS nersövningen... Nu får du ju det på köpet sas, därför dom oftast brukar ha det i kampanjerna till våren... Tycker du ska ta och låna ytterligare 120 isf...för nersövningen kostar ju typ 350 kr MINST att göra isf sen.

2008-10-08 @ 17:48:42
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Camilla

Jo, har varit inne på den sidan. Men då har man inte sett nåt kort.

Men efter att jag skrivit till dig gick jag in igen.Och då såg jag korten... :)

Och så fick jag Fannys kort i brevlådan idag.

Inte Ebbas... :S

2008-10-08 @ 21:20:44
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Anonym

I kalmar kostar det "bara" 490:- + 100:- för idmärkningen

Var ju och gjorde det på Zezar för nån månad sen.

Men det är ju lite långt att cykla hit... :S

2008-10-08 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0