Den där tandfén



Storeman tappade sin tredje tand idag. Överlycklig kom han ut till mig och berättade att han genast skulle lägga den UNDER MATTAN. *suckar* Jag vet inte alls vem som lurat i honom att man får 100.- om man lägger den under mattan i stället för i ett glas med vatten. Han själv sa att det var pappaB som sagt det. Men pappaB säger att det har han inte alls sagt.
Iaf lyckades jag efter mycket om och men få honom till att lägga den i ett GLAS. Nu ska jag bara komma ihåg att det faktiskt är jag som är tandfé också. :/

Imorrn blir det jobb hela långa dagen. 7:30-16. Sen jobbar jag nog torsdag och fredag med. *suckar*
Efter den 31/10 har jag inte en aning om hur eller ens vart jag kommer att jobba. Denna kommunen har fått storhetsvansinne och gör precis vad fan dom vill med sina anställda för tillfället. Tyvärr var jag sist in (att få fast tjänst) trots att jag jobbat på samma ställe i över 11 år nu, så jag riskerar att bli väääääldigt omplacerad nu när det ska dras in på tjänster. Dags att hitta på något annat skulle jag tro.

 Nya från ICA. Billigare än Nettos som ser likadana ut! :)


Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Tinah Johansson

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0