Dyr historia

Minns inte riktigt när jag köpte min nya kamera. Men batteriet har inte förrän NU blivit urladdat iaf. Tar förvisso inga mängder med kort men lite blir det ju allt.
Nu till det dyra. För när batteriet är urladdat säger kameran till mig att jag ska byta batteri! Tycker dom inte det är bättre att jag isf använder den medföljande batteriladdaren och laddar batteriet. Blir ju bra mycket billigare än att köpa nytt batteri och byta varje gång.
Men det är klart... Canon skulle nog bli väldigt glada om jag nu var så dum så jag köpte ett nytt batteri. Och jag tror säkert att det finns dom som inte är smarta för 5 öre och verkligen springer och köper ett nytt! *fnissar*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Det är ju tur att du skriver som en jäkla galning nu när jag av nån anledning inte kan ta mig för något blarrande!!!

2008-10-12 @ 12:11:55
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0