Fick tag på Kungsfoto

Efter mycket om och men hamnade jag till slut i en telefonkö iaf. Innan har det ju bara tutat hela tiden. Plats nr 10 i kön var jag dessutom. Förstår inte varför folk ringer till dom. *muttrar*
Lillemans kort är iaf på väg hem till mig. Storemans kort är under produktion och borde vara färdiga inom en vecka. Ja, det är ju åxå märkligt eftersom storeman tog kort innan lilleman. Men jag får väl vara glad att dom kommer snart.

Har hunnit med en sväng nere på apoteket med. Och en sväng runt skolan för att få en lapp från FK ifylld så jag får mina pengar. Hmm, måste alltså komma ihåg att begära tfp ikväll då med. *skriver upp*
Sen tog jag en sväng till ICA och köpte på mig cigg så det räcker tills på måndag. Passade på att hämta ut mina stövlar från Ellos samtidigt. Sen tog jag en vända in till jobbet för att hämta kattburen till Kisse och mina värmeljus från Ikea. Och icke att förglömma, en liten god kaka! :)

Nu ska jag slappa. Och sen kanske jag får för mig att ta hand om disken. Och kanske tom går ut med allt jag har i pappersåtervinningskassen. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknar syskonkorten jag.. Fick ju dom enskilda med nån dags mellanrum förra veckan.

Men några syskonkort har inte dykt upp... Sur

Får väl ringa nästa vecka och höra.

2008-10-16 @ 20:00:46
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0