Förvaring

Nu har jag äntligen tagit mig råd att införskaffa en hylla till lillemans rum. Ringde Tiagirl som ska över till Öland imorrn och bad henne köpa med en sån till mig. :) När lilleman fick eget rum så fanns det ju liksom inga möbler över till honom att ha saker på eller i. Så just nu har han bara en liten byrå med 2 lådor och det kommer man inte långt med tyvärr.
För den delen skulle jag själv vilja ha en sån hylla. Fast en större variant då. Så kanske jag kan kasta ut den gamla fula bokhyllan jag har nu. :/ Men men.. Det får vänta tills jag blir rik. Om jag nu skulle bli det någon gång. Tveksamt!

Snart dags att bege sig till jobbet då. Fy f*n så tråkigt. Jag är inte alls på humör för att jobba. Skulle nästan hellre vara hemma och städa faktiskt. Men det kanske blir bättre när jag väl kommer dit. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0