I telefon!

Ja nu har jag minsann ringt till Tele2. Men inte fick jag skälla inte. Dom har INTE ändrat mina villkor. Alltså får jag fortfarande surfa för 5GB i månaden. Vilket jag då tydligen redan har gjort. :/ *muttrar lite* Förstår inte hur det gick till alls. Bara ett gäng avsnitt av PB ju. Detta betyder alltså att jag måste sitta på denna fasligt skitjobbigt sega hastigheten tills den sista Nov. Hur fan ska jag stå ut?!!!
I fortsättningen ska jag iaf nollställa min räknare den 1:a varje månad så jag har koll på hur mycket jag gör av. Och det kanske är väldigt onödigt att ha datorn igång när jag är hemifrån lite längre stunder.

Kommentarer
Postat av: stina

där ser du........du ska inte tanka hem så mycket trekantsporr

2008-10-28 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0