Kallt och jävligt

Undrar just hur det ska bli i vinter då. Det ser jag inte alls fram emot. Eller jo, julpynta vill jag ju. Helst igår. Men snö coh annat kan jag vara utan.

Givetvis dök katten upp här nån halvtimme efter att veterinären hade stängt. Han måste känna på sig vad som är på G. Men nu ska jag försöka hålla honom inne, iaf tills imorrn, och hoppas på att få en tid snart. För nu är jag så förbannat trött på grannarna och deras gnäll. HON, för det är bara en fast hon vill ha det till att ALLA gnäller, gick ju tom på U i affären häromdagen för att berätta att min katt minsann kissat på hennes gardiner. Nu får hon fan ta och ge sig. Det hände EN gång i somras. Men ska hon hålla på såhär hoppas jag banne mig att han pissar ner gardinerna en gång till. *muttrar*

Skit på tv. Och inget nytt PB att titta på. Det kommer väl inte förrän imorrn med svensk text. Så då är ju iaf morgonkvällen räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0