Kallt

Vad jag fryser nu. Har väl aldrig varit med om maken innan! :( Vet inte om det är för att vi var nere och simmade eller om det helt enkelt är för att det verkligen är höst nu. Visserligen är det ju bra att jag fryser. För då får jag inga hemska utslag.
Massa bra på tv ikväll. Massa nya böcker. Och massa mys med massa ljus! Och dessutom ledig dag imorrn. Kan ju knappt bli bättre. Eller, jo, det kan bli mycket bättre. Men inte så bra som jag vill. :(
Hmm, kanske ska sätta mig och knåpa ihop ett litet brev till M. Fick ju häromdagen och han uppskattar nog om han får tillbaka. MEN, vad jobbigt det är att skriva för hand. Eller tja, utan tangentbord då. Men vanlig penna och så papper. :)
Massa PB har jag att titta på också ju.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Herregud...skickat ett sms...dom går att få jättelånga nuförtiden! Penna? Papper? Öh...finns sånt?

2008-10-01 @ 22:30:43
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0