Kväll igen

Och herresatan vad trött jag är! Stått och rullat köttbullar halva dagen känns det som. Men rackarn vad gott det var. Har varit slarvig sista tiden och köpt färdiga men det ska jag genast sluta med. För det går liksom inte att jämföra.

Efter att ha läst hos Tiagirl om någon skrivare på Netto idag var jag ju tvungen att kolla om det kunde vara nåt för mig. Och jodå.. Så jag ringde till U och bad om att få låna pengar till den 27:e vilket gick alldeles utmärkt.
Så efter middagen cyklade vi ner till Netto för att kolla om vi hade tur och dom hade den där redan nu. Vilket dom nästan alltid har redan på söndagen. Men nä... Den fanns givetvis inte alls där. Och jag var ju där ganska sent ändå. Men J lovade att ställa undan en till mig (om dom kom???) tills imorrn.

Sen var det barnprogram, kvällsmat och dusch som gällde för snorisarna. Nu ligger dom sen en timme eller nåt. Lilleman knölsover. Storeman kan absolut inte somna. Precis som vanligt.
Imorrn är det pappadag igen. Och ja, jag är glad att dom ska åka faktiskt. För dom är inte alls roliga när man gått hemma en hel vecka med dom. Skillnad när man iaf är iväg och jobbar och dom är på sina ställen. Då är det lite lugnare.

Kollat lite på tv en stund nu. SOm vanligt inte mycket vettigt att titta på. Såg lite på det där Hål i väggen eller vad det heter. Och jag kan absolut inte förstå det roliga med svenska kändisar (som jag absolut inte hade en aning om vilka dom var) som struttar runt i silvriga, tajta dräkter och försöker ta sig igenom hål i olika variationer?!!! Det är ju bara pinsamt. *skäms*




Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Tinah Johansson

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0