Kvällspromenad

Tvingade ut ungarna och mig själv på en liiiten promenad nu. Dom fick cykla medans jag gick i rask takt. Det dåliga samvetet var det som fick iväg mig. Svullat chips OCH dipp ikväll. Visserligen har jag innan idag bara ätit en macka med lite smör och gurka på.
Hur eller hur så var det skönt att komma ut en sväng i friska luften. Måste ta tag i det och göra det oftare. Och det går ju faktiskt trots att jag har barnen. Eftersom dom bevisligen kan cykla med. Gå orkar dom ju inte i rask takt. Inte så långt.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Bra! För det är så även om det känns sååå motigt om man är trött och seg och lat.

Senast för några timmar sedan när jag skulle köra hem en hel bil full med tokiga fyllon så var det en av dom som sa att han blev med-tvingad på en sjukt lång promenad och han trodde inte han skulle orka gå ut och festa sen, men han sa att han blev sååå pigg av gå den milen.

Som sagt, klart ungarna kan hänga på och varför inte göra det efter du hämtat dom på em? Så är ni(du...barn är alltid pigga :/)alerta hela kvällen. Kanske tom dämpar deras bråk om dom "motionerat" av sig en massa energi tillsammans?

2008-10-12 @ 12:10:19
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0