Kvällsryck

Jodå! Disken är iaf avklarad. Den har väntat länge på mig. Så skönt att få det gjort för nu blir det ingen mer disk förrän barnen kommer hem igen. Förutom nåt enstaka treoglas eller så. :)

Kisse och jag är INTE överens med varandra idag. Eller ikväll. För det första har jag kollat igenom hela honom efter eventuella fästingar (hittade TRE *ryser*) vilket han inte alls gillar. Efter det har han gått från fönster till dörr till fönster till dörr... Jamandes och skrikandes och klösandes. *muttrar* Jag hoppas för hans egen skull att han håller väääääldigt tyst inatt. Gör han inte det finns det stor risk att vi inte behöver cykla till någon veterinär imorrn bitti för kastrering. Kanske inte finns några kulor att kapa då nämnligen!
Om han inte hatar mig efter inatt så kommer han garanterat att göra det efter imorgon. Inte nog med att han ska ballknackas. Han ska dessutom tvingas in i en liten bur och dessutom få åka cykel ju! :) Han kommer nog bli överlycklig över allt detta. Men jag ska säga till honom att han får tacka granne R för det. Sådetså!

Tyckte att mina jordgubbsvärmeljus U hade köpt till mig luktade liiiite märkligt. Detta skulle ju faktiskt kunna bero på att det i själva verket är lingon och blåbärsljus?! Hur kan man INTE se skillnad på lingon och jordgubbar?! *suckar* Men dom luktade ju inte så förskräckligt illa iaf.
Oerhört små förpackningar var det med när jag tänker efter. Förstår inte alls vad hon köpt till mig. Undrar om dom andra var vanilj som dom ska. Måste jag nog kolla upp det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0