Massagestolen

Hmm, den gick ju att sitta i. Men det gör ont när den knådar ryggen måste jag ju säga. Aj aj! Och dessutom känns det som att jag var för kort för att sitta i den. För när den skulle ta hand om min nacke så kändes det inget alls. Men jag tänker iaf testa att boka den ett par ggr.

Nu är det RIKTIG jävla höst. Det blåser och regnet öser ner med jämna mellanrum. Tydligen snöar det på Småland med. :/ Jag behöver då ingen snö förrän om tidgast 29 dagar då.

Tror banne mig att jag har blivit beviljad semester på söndag. Då kanske det kan bli lite party i helgen då. :) Var ett bra tag sen man var ute.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fest här på Lördag... Få med dig Efva och kom!!! Tycker :)

2008-10-30 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0