Men tjena...

Nu kom han upp här, Storeman. Och berättar att han minsann har kommit på hur han ska lista ut hurvida det finns en tandfé eller inte. Han ska vara vaken tills JAG har gått och lagt mig. För om jag inte då har lagt en 10:a i glaset så är det tandfén som gör det. Eftersom att om jag har lagt mig så vaknar jag inte. Just det vet jag inte vad han har fått ifrån. För han har nog missat att jag är vaken flera ggr varje natt. :)
Men hur eller hur så blir det ju problem om han tänker vara vaken tills jag går och lägger mig. Jag känner den pojken. Han kan vara vaken väldigt länge. Och har jag nu inte lyckats stoppa ner den där pengen i glaset så har jag ju svårt att tro att min första tanke, när jag vaknar inatt, är; PENGEN! *suckar* Barn bara ställer till det för en ju... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0