Skratta inte ihjäl er!

Men, ett gott skratt förlänger livet! :)

 

Det här hittade jag när jag var ute i förrådet och letade efter papper till skrivaren!
Så! Nu kan alla sluta undra varför jag MÅSTE använda mascara, varför jag MÅSTE färga håret och varför jag MÅSTE platta håret! Som ni ser... Det finns hur många förklaringar som helst. *asg*
På första bilden kan jag nog vara typ 7 år. Och andra bilden tror jag att jag gick i fjärde klass.
Jag undrar dock varför mitt hår blev så lockigt bara på ett par år?! Och varför den röda färgen ändrades till så mycket mörkare?
Jag tackar iaf högre makter för hud och hårvårdsprodukter!

Kommentarer
Postat av: stina

tycker att du var jättesöt

2008-10-15 @ 19:11:27
Postat av: Tiagirl

Nu blir jag upprörd!!! Guuud va du stökade till i MIN blogg nu!!!!!!!!!!!



Hehe...jag har ääännu fler bilder på dig jag kan scanna in! :)

2008-10-15 @ 22:38:34
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0