Vab:ar IGEN!

Storeman har grym huvudvärk efter att han tydligen cyklade omkull igår och hade glömt sin hjälm. Han glömmer ju sällan hjälmen men givetvis är det då han cyklar omkull.
Läst lite om hjärnskakning men det enda symtomet som isf stämmer på honom är ju huvudvärken. Han mår inte illa, han är inte yr, han vill inte sova hela tiden. Däremot har han feber. Så jag gissar på att han håller på att bli sjuk (typ förkylning eller så) och därför är lite hängig och kanske därför cyklade omkull.
Ska iaf ringa och kolla med "dom där" på vårdcentralen sen för säkerhets skull.

Hmm, bäst jag går in på FK:s sida med en gång och anmäler vab. Annars brukar jag alltid glömma sånt. Och det är ju en del pengar man förlorar från jobbet när man är hemma så jag har inte råd att missa det från FK. *går och gör*

Sådär ja. Passade på att anmäla den där dagen när jag var hemma med Lilleman åxå. Nu ska jag bara skicka in det där fåniga pappret från FK som just nu ligger på dagis. *suckar*
Storeman är sällan sjuk. Det här är första dagen i år som jag plockar ut för honom tydligen Lilleman däremot har varit hemma 7,5 dagar i år. :)

Får väl hitta på nåt att göra i 40 min nu då. Fast jag tycker ju han verkar piggare igen för han har minsann klätt på sig. Men så fort man säger nåt har han ju vääääldigt ont i huvudet. Och feber som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0