Vårdcentralen i B-holm

Jag brukar inte tycka om deras sätt där. Dom avfärdar många alldelels för fort. Skickar hem många med Panodil trots att dom borde skicka dom vidare till Kalmar kanske. För att dom själva ska ha ryggen fri. Ofta får man ju inte ens komma dit.  Sen har vi min "favoritsköterska" där uppe med. Hon är inte klok någonstans. Helt jävla dum i huvudet tom! Och jag är INTE ensam om att tycka det. Idag hade jag tur. Det var inte hon som ringde upp mig. :)
Idag blev jag ju inte direkt avfärdad. Men jag fick ju inte heller komma upp. Nu ville ju inte jag det heller så det var ju inget konstigt. Men med tanke på att jag gnäller på dom så ofta ska jag faktiskt ge dom ROS idag i stället. För ett par timmar efter att jag varit i kontakt med dom (angående storeman då) så ringde hon tillbaka till mig bara för att kolla så det inte blivit värre eller så. Under alla mina år jag haft med dom att göra har jag aldrig varit med om maken! Och jag har haft mycket med dom att göra de sista åren tycker jag. Det måste ha varit en NY sköterska där. Kände inte igen rösten. Det är SÅ man ska behandla sina "kunder". Inte göra som min favorit. Hon skällde ut mig efter noter den. Men hon fick igen åxå! *fnissar* Vi tyckte inte om varandra innan. Värre blev det efteråt.
Iaf! Tack du snälla sköterska! Förhoppningsvis kan en del av de andra sköterskorna (det finns en del som är bra åxå) lära sig ett och annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0