Vart är Kisse?!

*suckar* Nu har han varit så duktig och varit hemma varje dag ju. Under en längre tid. Men bara för att jag idag hade bestämt att när han kom hem så skulle han inte få gå ut igen eftersom vi ska till "doktorn" på fredag och jag vill vara säker på att han är hemma då, ja, då kommer han givetvis INTE hem alls!! Jag har lockat och skramlat med kattmat hela dagen lång men inte sett skymten av någon Kisse inte. Tror katter har någon inbyggd signal som säger till dom när det är "farligt" att gå hem. För det var ju likadant när jag äntligen bestämde att jag skulle kastrera Sture-Laban. 2 dagar innan vi skulle vara där försvann han. Och han har inte kommit hem än! Det var närmre 2 år sen det... :)
Nu hoppas jag ju förvisso att Kisse, även om han nu inte kommer tills på fredag, iaf kommer hem någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0