Veterinären

Ringde från Privat Nummer nu. Sånt som är sååå läskigt. Men jag tänkte att det är nog inte radiotjänst iaf så jag svarade.
Det var veterinären och hon saknade 670:- i dagskassan. *fnissar* Och den enda som hade varit inne och skulle betala just exakt den summan idag var givetvis jag. :) Så jag loggade in på banken med henne i andra änden och nädå, dom hade inte dragit några pengar för mig. Mycket märkligt. Så hon skulle kolla med banken på måndag och sen ringa mig igen. Så jag får väl sticka dit och betala då. *suckar*

Någon *pekar på Kisse* är preciiiiiis gaaaaaalen här nu. Han är ju pigg igen och vill UUUUUUUUT. Undrar hur detta ska sluta. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0