Vit text, svart bakgrund

Är det bara jag som har svårt att läsa på en sån sida? För jag kan inte kolla mer än någon minut sen händer det något konstigt med ögonen (kan inte riktigt förklara vad) och jag måste gå ifrån datorn. Det blir liksom suddigt och allt flyter ihop. Även om jag går in på en annan sida med en gång efter sitter det där konstiga i en bra stund.

Inte mycket gjort här ikväll inte. Har ju inte ens kommit in i duschen. Däremot klippte jag lilleman och duschade honom. Tjatat länge på pappaB om att det är hans tur att klippa nu (gammal historia som spökar där snåla pappaB inte kunde betala en halv trimmer) men det händer liksom inget alls. Nu var det låååångt håret. Så jag kunde ju inte låta bli. Och det är väl det han vet.

Inget PB-avsnitt i sikte. *suckar* Det går trögt idag måste jag säga. Men jag har ju hela natten på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0