11/9

Satt häromdagen och funderade och kom fram till att jag behöver ett skrivbord. Vet inte varför, men jag kom iaf fram till att jag kunde ha datorn där (i stället för på vardagsrumsbordet) och sen en liten pysselhörna. Jag som inte pysslar. Men jag vet att det dök upp nån tanke i huvudet på nåt jag ville pyssla med. Nu minns jag inte. Men jag vill ju fortfarande ha ett skrivbord.
Insåg ju sen att jag inte kommer att ha råd att ens köpa mig ett litet och frågade U som precis flyttat och kanske kunde tänkas kasta ett skrivbord. Men inte då. Det hade hon gjort för länge sen. TRE stycken!!!!
Iaf så träffade jag min ena granne häromdagen. När jag var och handlade mina taklökar. Och rätt vad det är (när vi står och pratar om lägenheter och så) så säger hon att hon har ett skrivbord hon vill bli av med. Jag förklarade ju genast att jag kunde tänkas vara intresserad men samtidigt att jag har lite problem med ekonomin just nu. Varpå hon säger att hon nog kan tänka sig att GE bort det bara hon blir av med det.
Så nu, imorrn då, eller i helgen ska jag gå och titta på det iaf. Och fram tills dess ska jag hålla tummarna för att hon inte ändrat sig. :)

Har också kommit fram till att jag faktiskt har många snälla grannar här. Trots att en del inte alls tycker om mig pga kattskrället! :) Men nu har jag ju blivit erbjuden både "nytt kök" och ett skrivbord! Och jag fick ju ett par inlines en gång med. Jag har nog världens bästa grannar iaf. Sådetså!

Kommentarer
Postat av: Lorei

Synd att inte vi bor grannar. Jag har massor jag vill bli av med! =)

2008-09-12 @ 06:08:43
URL: http://lorei.se
Postat av: Tiagirl

Jag med!!!! :D



Vadå nytt kök?! :/

2008-09-12 @ 09:58:54
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0