18/9

Jag har ledig dag. Men hade lika gärna kunnat jobba känns det som. För när jag går hemma händer det ju inget alls. Jag har MASSA måsten, men försöker förtränga dom (och lyckas) och så slutar det med att jag inte gör något alls. Lika illa varje gång. *suckar*
Idag MÅSTE jag diska, tvätta (redan slängt in en maskin iaf), vika ihop den rena tvätten (inte mycket kvar), ringa grannen om skrivbordet (skulle ha gjort för säkert minst en vecka sen), kanske gå och kolla på skrivbordet, KANKSE försöka släpa hem skrivbordet, möblera om (i händelese av att jag får ett skrivbord), dammsuga hela lägenheten och moppa alla golven.
Jag gissar på att det jag kommer göra är att hänga upp den blöta tvätten. Sen skiter jag i resten för det kommer ju fler dagar denna veckan! :)

Har ni problem med att läsa (ni få som gör det) den ljusrosa texten? Eller är det bara Tiagirl som har det? Jag orkar inte ändra om det just nu iaf. En annan dag! Som med allt annat.

Kommentarer
Postat av: Soffi

Lite granna, man får ju anstränga sig så...

2008-09-18 @ 12:57:42
Postat av: Camilla

Nä, det har jag aldrig tänkt på...

Att det skulle vara jobbigt att läsa. :)

2008-09-18 @ 21:01:29
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0