20/9

Jaha... Här sitter man igen. Och inte kan sova. Nä, jag vet, det är lättare att somna om man lägger sig ner och försöker. Men jag är ju liksom inte ens lite gäspig än. Trots att jag inte ens sovit någon liten minut på dagen idag.
Tur iaf att jag inte måste gå upp tidigt för att jobba imorrn. Börjar inte förrän kl 13.
Äsch, jag stänger väl ner här och lägger mig på soffan och hoppas på att somna snart då. Eller kanske viker ihop tvätten som torkat. För jag har då inget vettigt att skriva heller. Om jag nu inte ska dra hela historien om hur kassa Borgholms kommun är som arbetsgivare. För där har jag MYCKET att säga! Dom skulle bara veta. Dom är ta mig fan inte kloka någonstans. Men men... Det tar vi en annan dag.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0