22/9

Mitt i natten. Att sova är överskattat. Iaf önskar jag det. VARFÖR i hela friden blir jag inte trött??? Nu är klockan visserligen inte så mycket än. Men jag känner ju mig själv och vet att jag inte somnar före 3 iaf. Men men... Imorrn behöver jag inte gå upp tidigt ju. Ledig dag. Det enda på schemat imorrn är att handla och hämta barnen. Och så kanske ev gå hem till grannen och kolla det där skrivbordet jag planerat att göra i 2 veckor nu. :) Hon måste ju undra vart jag har tagit vägen.

U har inte varit och köpt något skoställ till mig. Men vid närmre eftertanke var det kanske lika bra. Om man tänker på vad Tiagirl sa. *fnissar* För jag vet ju själv (även om jag inte gärna vill erkänna det) att jag hade kastat ut det från balkongen om det gått sönder mer än 1 gång! Sen hade jag stått här uppe, tittat ner på förödelsen, och varit totalt vansinnig eftersom jag då insett att jag varit tvungen att knalla ner och plocka upp det från grannens uteplats. Hmm, får nog helt enkelt lägga ett par extra hundralappar på ett RIKTIGT skoställ. Så jag slipper raseriutbrott.

Annars? Nä, det händer ju inget alls nu. Jobb hela veckan. Läskigt personalmöte på onsdag. Ledig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0