27/9

Varit ner och hämtat ut mina nya allergitabletter. Verkar ju inte som att denna konstiga sjukdomen ger med sig trots att jag gör allt för att förneka den. :/  Så nu ska det knapras tabletter resten av livet då. Förutom mina treo. :)
Kollade biverkningar på dom jag hämtade nu. En av biverkningarna är NÄSSELUTSLAG?!!! Men va fan! Det är ju det dom ska TA BORT! *suckar*
Iaf så var dom ju inte så farligt dyra som läkaren sa att dom skulle vara. Tror jag fick betala 140 eller nåt sånt för 30 tabl. Det kan jag väl stå ut med. Om dom nu inte ger mig mer utslag vill säga.
Passade på att hämta ut min Bricanyl samtidigt. Borde jag ha gjort för länge sen med tanke på hur jag låter på nätterna och tidigt på morgonen i mina luftrör. Men finns det inte tillräckligt med pengar får man ju välja vad man köper. Och jag väljer ju treo! *fnissar*

Får se om grannen ringer idag. Om det där skrivbordet jag tjatat länge om. Träffade ju henne häromdagen när jag hämtade storeman och hon skulle höra av sig i helgen när hon var hemma. Så jag kan få titta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0