29/9

Måndag igen då. Pappadag mao. Veckan har gått fort för en gångs skull.
Men nu kommer det en dryg jobbvecka. Med många, långa arbetspass. *suckar*

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på här. Fryser som fan. Storeman är i skolan och lilleman gick precis iväg med nya grannarna upp till slottet.
Kanske ska ta och sätta igång maskinen med tvätt som jag skulle tvättat igår. Och vika ihop tvätten från dom två maskinerna jag tvättade igår. Sen får det bli soffan en stund. Måste ju vila innan jag börjar jobba. :)

10:42

Nu kom lilleman hem. Han öppnade dörren, skrek att han var hemma sen försvann han igen?!! *suckar* Jag hann ju inte säga halv sju ens. Jaja! Huvudsaken är väl att han kom hem igen. :)
Jag har plockat, vikt tvätt, satt på en ny maskin, flyttat ut lite saker i förrådet och dammsugit. Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den för att sen slappa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0