3/9

Här händer det inte mycket för tillfället. Slappt bara.
Dock ska jag jobba inatt. Så jag slappar för att jag får. Men det är ju mycket märkligt att jag inte kan sova när jag behöver och dessutom får! Försökt att sova hela dagen med jämna mellanrum. Till slut lyckades jag somna en timme iaf. Så det får väl räcka. Om inte annat finns det ju liksom inget val. För nu är det för sent att sova. Och det är för sent att tacka nej till jobb.

Igår fick jag min bekräftelse på att jag inte längre är medlem i Svenska Kyrkan. Så smidigt. Nu ångrar jag att jag inte gjort det tidigare. Har ju haft planer på det i många år men men... Nu är det ju gjort iaf.

uturkyrkan.se


Kommentarer
Postat av: Lorei

HUr gjorde du när du gick ur?

2008-09-03 @ 19:41:29
URL: http://lorei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0