9/9

Usch vilken slapp dag. Har varit så dödens trött hela dagen. Som vanligt inte gjort något vettigt. Utom alla mina måsten förstås. Som disk, mat, tvätt.
Men nu, när jag skulle behöva sova, är jag givetvis inte ens i närheten av att vara trött. Men jag får väl lägga mig och försöka iaf. Det blir ju inte lättare att somna om jag sitter framför datorn. :)
Jobb imorrn, jobb på torsdag och jobb på fredag. Sen är jag ledig i hela 2 dagar!



Lilleman idag



Hittade nya taklökar på ICA.
Och så fick jag en av Tiagirl!
 

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Gud så prydlig taklöksplantering! :)

Tycker du ska lägga lite grus/småsten runt om, blir mkt snyggare då!



Jag har ju totalt slarvat bort sladden till mobilen och tänkte ju lånat och provat ditt det där adaptergrejset om det hade funkat. suck

2008-09-10 @ 09:49:10
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Hm...va e det med Noah? Har han tappat en tand eller? Går ju inte klicka på bilden ju!!! Eller är han bara pillemarisk? :D

2008-09-10 @ 09:49:55
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Ullis

skrik om du vill ha lite "småsten" att lägga runt din nya plantering...jag har nämligen en hel sandlåda full med sånt (konstigt?,ja jag vet :-)

Vet inte vad L har haft det till, men det e samma som man köper dyrt i affären...



Kramizzzzz

2008-09-10 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0