Borgholm

Kan väl knappt räknas som en stad egentligen. Så liten som den är. Men inte ska jag behöva stå ut med en traktor som kör runt, runt, runt på sin lilla åker NU. Mitt i vintern, mitt i natten. Nästan på iaf. VAD gör dom?!
Och nä, jag tänker inte stänga mitt fönster för att slippa ljudet. För då blir jag varm och får utslag i stället. Förbannade byhåla!

Barnen åkte i säng med buller och bång alldeles nyss. Överjävliga rent ut sagt. Den stora iaf. Lilleman kan banne mig inte ens ställa en fråga till storeman innan han börjar gapa och skrika och skälla på honom. Storeman är den som gapar alltså. Och jag förstår inte varför. Han vet väl mycket väl hur man tilltalar folk. Men tydligen inte när det gäller brorsan inte. *muttrar*

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Började ju kolla på film nyss men gav upp efter 40 min. Det funkar ju inte när man hela tiden hör ljudet från en förbannad traktor som kör runt till ingen nytta.
Städa mer har jag ingen lust med. Inte heller spela bingo. Och inget bra var det på tv heller. *suckar*
Får väl ta och knalla ner med alla sopor jag lyckats samla ihop idag i stället. Så slipper jag det imorrn. Imorrn ska jag för den delen fortsätta med att hitta nya sopor. Mao, fortsätta min ordentliga städning.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

det kanske är en bonde som inte har nån ponny? Så kör han traktoråkning istället för ponnyridning? Alla gör allt för att tjäna pengar! :)

2008-09-27 @ 21:54:01
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0