Dum reklam igen!

"Välkomna till programmet där vi fyller hål med svenska kändisar" 

Reklam för en ny serie på 6:an som heter Hål i väggen.
HUR ansöker man om att få sitt hål fyllt då?! *asg* Och jag hoppas man får välja vem som ska fylla det med. Isf ska det ju vara Dregen. För det är nog den enda snygga svenska kändisen jag kan komma på.

Insåg nyss att jag antingen är skittrött eller har jag fått ytterligare ett bevis för min grymt taskiga humor. Fnissade glatt när jag hörde en historia på tv.

Det var två muffins som stod i ugnen.
Den ena sa: Det är hett här!
Den andra sa: Ah! En talande muffins.

Just nu kan jag inte riktigt komma på det roliga med den visserligen. Men för en stund sen var den oerhört kul. *fnissar*

Men min absoluta favorit är ju:

Det var en gång en gul och en grön banan som skulle gå över gatan.
Plötsligt springer den gröna ifrån den gula och stannar på andra sidan.
Då skriker den gula bananen: -Fy fan vad du är omogen!


Ingen U hörde av sig om nåt skoställ idag inte. *muttrar* Fast enligt Tiagirl  var det där skostället absolut inget för mig. Då det tydligen ramlar sönder i molekyler hela tiden. Hon tror det kommer sluta med att jag samlar ihop alla delar och kastar ner dom för balkongen. *asg*
Jaja... Får väl ringa U imorrn och kolla om dom hade nåt eller inte.

Annars har jag ju givetvis inte gjort något vettigt idag. Precis som jag sa. Men jag tog faktiskt tag i disken. Och jag vek ihop den rena tvätten. Och dessutom har jag röjt av lite i storemans rum.
Nu ska jag föra över pengar till massa folk. Sen lägga mig och uggla framför tv:n tills jag blir sovtrött.
Imorrn är det jobba igen. Men inte förrän 16.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0