Klockan går!

Jag är en snäll människa. Mot både människor och djur. Försöker vara iaf. Igår var jag extra snäll mot djuren. Stod ute i köket när jag såg en liten syrsa hoppa runt på golvet. Och snäll som jag är lät jag honom vara eftersom jag tar för givet att han kom in för att han frös ute. Väldigt kalla nätter nu ju.
Inatt straffades jag för att jag var snäll. För den jäveln har spelat för mig hela natten! GRRRRR! Han kanske spelade för att vara snäll visserligen. MEN, jag uppskattar inte alls musik från syrsor. Minns allt tiden när jag födde upp syrsor. *ryser* Då var det liksom inte EN liten rackare som spelade för mig. Dom spelade allihopa! Och gärna hela nätterna. Minns inte hur jag blev av med dom alla sen. Men borta är dom.
Var uppe inatt och letade efter den lilla jäveln som var här iaf. Men det gick ju inte hitta honom eftersom han slutade spela så fort lampan tändes. Jag hoppas jag hittar honom under dagen idag för jag tänker inte lyssna på det en natt till!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha... Kan tänka mig vilket irriterande ljud. Och bara för att du var snäll...

2008-09-22 @ 12:41:55
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0