Mitt i natten

Nu börjar det bli segt må ni tro. Men det är ju "bara" 4 timmar (och några miuter) kvar att jobba. Det är luuuuuugnt här. Och väldigt tyst. Alla sover. Och jag läser om blommor. :) Och tittar på tv emellanåt.

Hmm, satt och läste en lista här på väggen precis. Angående deras larmsignaler dom har här. 1206 SNYGGNINGSRUM??? Måste jag genast leta reda på och se vad det kan vara. Har jag tur kanske jag är skitsnygg när jag går härifrån om 4 timmar då. *fnissar*

En annan fundering... Skulle vara just snyggt om det blev brandlarm nu eller nåt sånt. VAD i hela friden ska jag göra då tro?! Vi kommer brinna inne allihopa ju. Jag har ju inte en susning om vad man gör här när det brinner. Vet visserligen inte vad jag skulle göra om det brann på mitt andra jobb heller. Förmodligen SPRINGA! :)

Kommentarer
Postat av: Lorei

Jo, jag såg det. Sen. s Har som vanligt lite kort mellan tanke och handling. 'asg*

2008-09-04 @ 09:28:28
URL: http://lorei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0