Ny salva



Idag fick jag 2 burkar av "svärmors hemkokta salva". En grön läskig salva. Och en gul lika läskig salva. :)
Har märkt upp dom med V (för vänster) och H (för höger) för att det ska gå snabbare att testa. I stället för att köra med en salva i 1-2 veckor och sen byta om det inte funkar. Så nu smörjer jag helt enkelt in mig med gul på vänster och grön på höger. Sen är det väl bara att hålla tummarna för att någon av dom ska fungera. *håller tummar*
OCH, jag är riktigt imponerad av att hon kokar salva, och att den dessutom SER ut som salva! Tyvärr luktar ju båda sorterna grymt illa. Men hjälper det kan jag nog banne mig stå ut med att lukta såhär.

Kommentarer
Postat av: Amie

Svärmor???? Vems svärmor.. fniss Min mamma kokar oxå salva som ser ut som salva o luktar illa,, hehe Hälsa o gratta storeman från oss... Kram

2008-09-08 @ 17:03:17
Postat av: Tiagirl

Hur går det med salveriet?

2008-09-10 @ 09:50:29
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0