Självklart!!!

Givetvis var det potatisbullar. Eller potatisplättar om man så föredrar! Och nu är jag skitsur på mig själv för att jag inte kom på det, eftersom det var det jag själv åt när jag gick i skolan och det serverades blodpudding.

Tydligen är det också synd om våra högt uppsatta politiker i staden. För dom stackarna har ju fått brev i form av personliga påhopp! Och tydligen tar dom för givet att det är VI (läs personal inom vården) eftersom socialchefen skickar ut ett brev till oss där det står att dom gärna tar kritik men inte personliga påhopp som är anonyma. *muttrar*
Visst, det är helt klart bättre att skriva vad man tycker och tänker och sen klottra ner sitt namn inunder. Och stå för det man säger. Men som läget i kommunen är nu, så förstår jag också dom som skickar anonymt. För dom är väl livrädda att få sparken.
Och för den delen så är det väl inte ens säkert att det är "vi" som skrivit. Det kan ju vara vem fan som helst. Så vill hon (socialchefen) att det ska komma fram att dom inte vill ha sådana brev får hon faktiskt gå ut i tidningen med det. Inte skicka sina snyftbrev till oss. För vi kommer få ta tillräckligt mycket skit i framtiden. Tack vare socialchefen bla.
Undrar om jag inte ska sätta mig och skriva ett brev! *fnissar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0