Skitsur!

Och nu blev jag om möjligt surare... Skrev massa som försvann.
blogg.se strular. Och har gjort ett par dagar. Iaf hos mig. *muttrar*
Och som om inte det var nog så har min gamla telefon gått och dött. Den lever sitt egna liv och stänger på/av sig själv hela tiden. Men jag får liksom aldrig komma "in i den". Precis samma konstiga betéende som min gamla kamera hade innan den dog helt. Gissar på att jag kommer att sluta på samma satt. Att hjärtat stannar för att gå igång för att stanna för att gå igång... Tills det stannar på riktigt och för evigt.
Har försökt laga telefonen (på samma sätt jag en gång försökte med kameran) genom att skruva isär den i så många delar man kan och rengöra. Det funkade inte.
Jag har bankat den i bordet ett par ggr. Det funkade inte heller. Så nu skiter jag i den och går vidare! :)
Ger upp bloggandet med eftersom det inte funkar som det ska här heller.

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0