Skostativ

Väntar på att U ska höra av sig. Skickat iväg henne till Netto idag för att köpa ett skostativ (för TRETTIO par skor) för endast 79:- Jag har letat skoställ i flera år nu. Hittar jag nåt som jag vill ha så kostar det 499:- och jag får inte plats med fler skor än jag får på det jag redan har. Och dom pengar ger jag inte för ett skoställ. Men nu dök ju detta billiga stativ upp på Netto. Så jag hoppas att det finns nåt kvar iaf. För det skulle passa mig perfekt. Är så dödens trött på ungarnas skor som ligger överallt. Oftast ligger deras skor (när dom är leriga) PÅ mina ljusrosa. Eftersom det inte finns någon plats.
Nu är det ju inte speciellt snyggt det där stativet. Men, det är fan så mycket bättre än det jag redan har iaf. Och det jag har, det är ju inte ens mitt! *fnissar* Det "snodde" jag av pappaB när han flyttade. Men han har nog inte saknat det för han har inte sagt något om det. Och jag kan tro att han blir förvånad när han hämtar/lämnar barnen och dessutom får med sig ett gammalt skoställ hem! *asg*

Stativet! Som jag kommer att kalla skoställ iaf! Om det nu finns nåt kvar till mig förstås. :/ Kanske bara finns ett och då köper U det säkert till sig själv. För hon vill ha ett hon också.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Du kommer ångra dig att du köpte det. Först när du ska sätta ihop det och sen när det rasar hela tiden och alla pinnarna är överallt. Hoppas verkligen inte det fanns några kvar till dig!!!

Jag köpte ju ett sådant från nån katalog, sPARköp heter den nog, och när väl M skruvat fast den i väggen rasade den nertill och då blev ju allt hängandes uppe och ungarna höll i den osv osv. Nä tack.

2008-09-18 @ 21:41:12
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Ramlar av LITE IBLAND!!!!!!!!!

Lossnar en pinne rasar ALLA!!! Åh, jag ser redan framför mig hur du tar hela famnen med pinnar och plast och skor och slänger ut från balkongen helt vansinnig! :D :D :D

2008-09-18 @ 21:51:19
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Jo det är klart, hon vill nog inte bli spetsad av en miljon metallstavar!!! jag tror dock vad jag vill om hur det kommer gå till i din hall sen men...eh...lycka till!!! :)

2008-09-18 @ 21:59:41
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Herregud...hoppas inte Noah fått samma behandling som mitt skoställ fick... :/



;)

2008-09-18 @ 22:05:44
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0