Snart dags

Tänkte jag skulle ge mig iväg lite tidigare till jobbet. Eftersom jag först måste bort till "mitt" jobb och hämta kläder och skor. Sen ska jag ringa en av "nattugglorna" och fråga lite om nattrutiner på den avdelningen jag ska vara. Har ju aldrig varit där innan och jag ÄR riktigt nervös. Vet ju inte alls vad som ska göras och vid vilken tid eller så. Och inte känner jag dom som bor där heller. Har träffat ett par stycken av dom. Men då i VAKET, uppegående tillstånd. Vilket det inte är nu. :/
Har haft ont i magen läääänge för detta nu. Jag är en riktig vanemänniska. Och jag vill jobba där jag är van vid. Men samtidigt behöver jag ju pengar. Så nu måste jag våga detta.

Jaja... Jag packar väl ihop och ger mig iväg då.

Natti natti alla ni som får sova.


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Vart har du jobbat då?



Surfa fick du ju iaf! :)

2008-09-04 @ 14:56:17
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0