VAB:ar

Fötterna är bra (eh, bättre) men lilleman är inte bra. *suckar* Han kom upp i morse innan mig och berättade att han inte mådde bra. Febrig och hostig. Och eftersom dagis och jag inte har samma åsikter om att vara hemma vid feber blev det ju till att vara hemma. När lilleman har feber har han det i ett par timmar. Sen är han frisk efter det. Oftast är det så iaf. Men dagis vill ju att han ska vara hemma med en feberfri dag emellan.
Fast idag var det kanske befogat iom att han hostar så mycket. För det är ju när han anstränger sig som det är som värst och det är ju inget direkt lugnt tempo bland barnen har jag märkt.
Iom att han är hemma blev jag nästan 600 fattigare. Visserligen får jag väl lite från FK men det verkar ju hopplöst att få pengar från dom nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0