Vad har hänt?!

Idag finns det ingen hejd på mig. Mycket märkligt detta. Jag har städat. Och då menar jag STÄDAT! På riktigt. Iaf i vardagsrum och badrum. Från golv till tak dessutom. Plockat, dammat, moppat, dammat igen, dammsugit, moppat igen... Hela dagen! Och jag fortsatte efter att jag ätit. Då jag annars brukar bli såååå trött och lägga mig på soffan.
Köpte mig en flaska Cillit Bang idag. U sa nåt om att den skulle vara SÅÅÅÅÅÅ bra. Jag brukar ju annars inte tro på sånt där dom gör massa reklam för. Men faktiskt. Den funkar verkligen. Bara spraya, låt verka en minut och sen torka av. Skinande rent vill jag lova. Dock bör man läsa ordentligt på flaskan innan man använder den på något som man inte bör använda den. Tapeter är INGEN bra idé kan jag ju säga. Iaf inte om man målat på tapeterna. *fnissar*
Men, den var helt klart värd sina 50:-

Nu har jag tänt upp en miljon (ja jag överdriver lite) värmeljus med vanilj och jordgubbsdoft för att få lite varmt här inne. Har ju varit korsdrag hela dagen.
Sen hoppas jag det är något bra på tv så jag kan få slappa lite. Och kanske äta lite chips. :)

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Inget fel på såpa! :)

Du får nog maila till dom, det står inget om tapeter på hemsidan!!!!



Vilken myskväll du har då... Jag har precis solat efter jag körde M till Blomstermåla. Så ska jag duscha av mig tänkte jag och "fixa till mig"...tror jag åker in till Gladan en sväng sen. Ska ju köra lite till sen senare.

2008-09-27 @ 20:39:26
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0