♥ 16/4

Jag är besviken! Dregen har ju fått "gubbmage"!!! Det trodde jag väl aldrig. Nu är han försvisso rätt porrig ändå. Om man nu inte tittar allt för mycket på magen. ;)
Igår, när programmet var slut, sa Vacker:
-Du menar väl inte att du verkligen tycker att Dregen är snygg???? Du menar väl isf häftig?
Nädu Vacker, jag menar PORRIG! Porrig som fan! :)
Men, Vacker är skapligt porrig han med givetvis. Och vacker förstås. Han är bäst!

Igår hade jag (vi) ledig dag. Var i Kalmar en sväng. Bla på Maxi för Vacker envisades med att jag absolut skulle köpa en NY cykel till Lilleman som snart fyller år. Och som vanligt har jag inga pengar men Vacker hade så nu har jag lånat (något som jag alltid kommer att hata att göra) 1200:- av honom igen. Men denna gången var det HAN som TVINGADE mig. Jag tyckte att det kändes väldigt onödigt att köpa pojken en ny cykel som kommer att gå sönder inom en vecka. :)
Fast jag gissar på att Lillemannen här hemma kommer att bli överlycklig för sin nya cykel. Om han nu förstås inte ville ha en rosa eller nåt. :S :)

Ska ta och hoppa in i duschen en snabbis här. Sen är det snart jobbet som gäller. Jobb, jobb och jobb... Hela långa helgen och dessutom månadg med. *suckar*


Kommentarer
Postat av: stina

har du helt glömt att du tycker greven e porrig han oxå?

stackars lille greven, du får ju absolut inte glömma bort honom

2009-04-16 @ 14:47:27
Postat av: Camilla

Maxi är bra!

Men jag såg ingen Camica...

2009-04-16 @ 16:33:40
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

Klart grabben ska ha en ny cykel ;-)

Tur att du har vacker f

2009-04-16 @ 18:19:16
Postat av: Tgirl

Greven? :/

2009-04-16 @ 22:26:35
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: stina

ta nu en sköööööön gräsare med greven

å berätta för eva vem greven e eller ta ett kort att visa henne

2009-04-17 @ 12:12:42
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-17 @ 23:47:35
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0