♥ 19/4

Här sitter jag, en söndag eftermiddag och väntar på att få gå till jobbet. *suckar* Jag vill verkligen inte alls jobba men det är ju ett sånt där måste tyvärr.
Jag vill ha sommar och sol och semester! Och jag börjar ångra nu att jag inte tog mer än 3 veckors semester i sommar.

Annars?! Nä, händer som vanligt inget. Jag jobbar mest hela dagarna och myser om kvällarna. Om jag nu inte jobbar kväll förstås.
Imorrn kommer dom små ligisterna hem igen. Och jag funderar på hur man slår in en cykel i presentpapper?! Jag har visserligen mängder med sånt papper men bara lite av massa olika sorter. Inte så pass mycket av en sort så man kan slå in en hel cykel med det. :/
Jaja, jag har hela veckan på mig att lösa det lilla problemet.
Komma ihåg att baka tårtbotten måste jag göra med! *skriver upp* Hmm, och kanske beställa någon sån där oblatbild från tradera med.

Nä, jag återkommer. Kanske. Någon gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TAACK SYSTER :D puss puss

2009-04-21 @ 10:08:19
URL: http://sadannie.blogg.se/
Postat av: Ullis

har du en syster? Trode du va enda barnet



När Alexander fick sin stora cykel band vi ett snöre i den, som han fick följa efter och vid änden av snöret stod cykeln....

2009-04-22 @ 09:50:01
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-22 @ 09:59:06
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

söt blogg :)

2009-05-07 @ 10:57:06
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0