♥ 21/4



Äntligen fick jag upp mina hyllor i vardagsrummet. Och det blev ok faktiskt. Behöver bara en ny "hjärtan-på-tråd"-blomma eftersom den jag har håller på att dö. Eller, den har slutat växa.
Men jag sitter och väntar på att Stina ska sluta jobba och sen ska vi ut och gå. Tänkte jag skulle höra om vi inte kan smita förbi sjukhemmet och gå in där för att "låna" lite nya såna blommor. ;)

Lilleman och jag har ledig dag idag. Och vi gör väl inte alltför mycket. Förutom att vi då ska ut på promenad sen. Och jag plockar och donar lite här och var.
Måste se till att fundera ut vart jag ska ha min hylla i hallen med. *suckar* Jag hade ju bestämt ett ställe, då sa Vacker ett annat ställe och jag började tveka. Kom fram till ett tredje medans han hittade på ett fjärde. ÅH! Jag hatar att vara såååå velig. Det hade varit lättare om han bara hade sagt: -DÄR SKA DEN SITTA! Och så hade saken varit ur världen. :)
Men men... Jag har hela livet på mig att bestämma vart den ska sitta. För jag lär väl aldrig kunna flytta härifrån ändå.

Tror jag ska vara så duktig idag så jag tom ska städa trappan ute. Hur kan två barn skita ner så mycket? Tom utomhus liksom. Helt otroligt. Skulle behöva en högtryckstvätt så jag kunde få ordentligt rent där ute. Sopa är ju ingen höjdare om jag får säga mitt.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Superfiiint..;-)

2009-04-22 @ 09:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0