♥ 22/4 -2

 Den tillhörande lilla stugan

 Det tillhörande rivningsobjektet

 Och "min" lada

Alltså, jag är helt såld på det här. Jag bara MÅSTE bo där. Trots att det finns mängder med nackdelar.
Jag "hittade" det här huset förra sommaren under en av mina och Stinas promenader. Det tog väl 2 sekunder att fastna för det. Och nu när jag återigen är tillsammans med Vacker var jag ju tvungen att visa honom "mitt" ställe. Och han är ju faktiskt mer positiv än negativ. ;)
Men utan vare sig pengar eller körkort verkar det ju som att man bara kan drömma. Men jisses vilka drömmar jag har. Där ska jag bo, där ska jag dö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte Efva haft häst där?? Läskigt däe ute jö...

2009-04-23 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0