♥ 22/4

Jag är inte den som är den.. Jag kan ändra mig. Och nu har jag ändrat mig såpass så jag har hittat ett nytt DRÖMHUS!



Det ser inte mycket ut för världen, det är väääääldigt mycket att göra både utanpå och inuti och runt i kring, det finns inte vatten och avlopp i huset.
Däremot finns det en (eller egentligen två) tillhörande stugor och en stooooooor lada (till min kossa och mitt får och mina hönor och kanske mina hundar som ska födas upp) och det bästa av allt, det finns bara ett endaste hus i närheten. Alltså kan jag bara få en nyfiken granne. Men det kan jag verkligen stå ut med.
Här på Bragelund ska jag bo tills jag blir så gammal så dom flyttar mig till hemmet. ;)

Jaja, det är väl en jävla tur att jag, precis som de flesta andra, har DRÖMMAR! För tyvärr kommer väl detta aldrig kunna bli verklighet.


Kommentarer
Postat av: Tgirl

Du har ju samma hus-smak som jag ju...det där har jag alltid gillat också. Lever gubben än eller är han död? Ladan var utarranderad förr vet jag, tror ddet va dom som bor i huset innan.

Va ju där och sprang rätt mkt när dt gick hästar där som jag "höll på med".

2009-04-23 @ 09:09:06
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0