♥ 2/4

Ledig dag! :) Solen skiner och livet är nästan underbart. *glad*

Varit nere på stan en sväng. Bla fick jag "order" om att köpa en ny roller för att taket ska målas en sista (förhoppningsvis) gång ikväll. 
Ringde Anna i förhoppning om sällskap ner på stan och jodå, hon skulle ju hämta barn på dagis precis som jag räknat ut. Så jag har fått sociala mig liiiite iaf. *tackar*

Åh! När jag pratade med Anna ringde det men jag tänkte att jag får ringa upp senare. Och när jag sen kollade så var det Vacker som hade ringt. Ringde upp och kollade vad han ville. Jo, han ville ju att jag skulle köpa en roller så vi kan måla ikväll. *suckar* Jag som hade tänkt mig en lååååång promenad. 
Sen sa han även: -Du kommer nog älska mig i kväll!  
Nu gör jag ju det mest hela tiden men tydligen har han köpt något. Eller jag antar att han har det. Men han vägrar ju säga VAD! Jag bad om en ledtråd och fick till svar: -Du kommer gilla det. ÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag hatar sånt. Jag är ju såååå ruskigt nyfiken så det är inte klokt. Så nu har jag skickat iväg mängder med sms till honom med gissningar.
Och berättat att det enda som kan få mig att älska honom mer är:
- Ett hus på Villagatan
- Mängder med TREO
- En rosa soffa
- Nya bröst
- Ny tatuering
- En hundvalp
- En hängmatta

Så.. Vi får väl se! *håller tummarna*


Kommentarer
Postat av: Tgirl

Men vad blev det då?????????????????

2009-04-03 @ 22:23:30
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Anna

Här är en till som är nyfiken!! :-)

2009-04-04 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0