♥ 25/4 -2

Det blev ingen långpromenad med barnen och Stina till Bragelund idag inte.
Tiagirl skrev till mig precis när jag publicerat inlägget och tyckte att jag skulle komma ner och sociala mig med henne, Soffi, Amie, Lisa och ALLA barnen! Så det gjorde jag faktiskt. *pustar ut* Nio barn var det om jag inte räknar galet. Jisses! Men trevligt. Det var ju ett par år sen vi alla kunde umgås så. :)
Storeman fick köra någon form av cross med. Lycklig givetvis. Och nu vill han misann göra det hela tiden. Hmm, motorsport är visserligen en av de roligare sporterna om man nu måste välja. Men sånt kostar! Och det är inget för ensamma mammans ekonomi inte.

Vad har vi mer gjort då? Jo just det. Jag möblerade ju om i morse med. Innan jag begav mig. Vacker hade någon idé om hur det skulle vara här i vardagsrummet och nu ser det ut så. Men jag är inte nöjd. Men det var så jobbigt att flytta allt så det får väl står kvar ett tag. Vem vet, jag kanske vänjer mig vid det med.

Handlat, lagat mat, tvättat. Bakat har jag alldeles förträngt så det får jag väl gå upp och göra tidigt imorrn i stället. Vi har ju hela dagen på oss att äta tårta.
Lillemans present står här i hallen nu. Det får bli en oinslagen cykel. Jag har inte någon större lust att ens försöka slå in den i papper. Däremot ska jag ta och ställa ut den i förrådet. *påminner mig själv*

*fnissar* Fick "present" av Tiagirl idag med. Hon verkar orolig för Lillemans nattliga bravader så jag fick en säkerhetskedja till dörren. Och vem vet, jag kanske kommer ha enorm nytta av den. *tackar*


Kommentarer
Postat av: Tgirl

Ja jag blir orolig!!!!!!!! Vi hittade ju silas i garaget en natt, då hade han gått hela vägen ut, krossat glasflaskor och öppnat alla dörrar mm. :/

2009-04-27 @ 22:27:35
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0