♥ 25/4

Jag tror jag längtar till JUL! Hittade minsann ett nytt nyckelband på tradera. :)

Lördag idag då. Vaknade vid 6:38. *stor suck* Det är väl mycket märkligt att man inte sover länge när man har chansen att göra det.
Men och andra sidan har jag en hel del jag ska hinna med idag.
Vi ska ut på långpromenad (till Bragelund) TROR jag. Stina pratade om det iaf. Fast om barnen är med på planerna, det vet jag inte. Dom är ju inte överdrivet förtjusta i långpromenader inte. Inte ens när dom får cykla.
Sen måste jag handla, ner till stan så Storeman får köpa present till Lilleman, baka tårtbotten, städa, platta håret, tvätta, diska, laga mat... Ja, jag kan hålla på i det oändliga. Men, vi får väl se vad som händer av det.

Barnen SOVER? Det är också oerhört märkligt. För jag kan ju ge mig den på att om jag hade kunnat sova längre då hade dom minsann varit uppe och hoppat vid 7.

Det är SOOOOOOOOL förresten. Vilket väder det har varit dom senaste dagarna. Helt underbart. Och så sitter jag min idiot och nästan längtar efter julen.. :) Nä, julen får nog faktiskt vänta ett tag till. För jag vill ju ha min sommarsemester. Och lite party. Men sen, ja sen får julen gärna komma. Helst långt innan den äckliga hösten.


Kommentarer
Postat av: J

Söt blogg. Ha en fortsatt bra helg :)

2009-04-25 @ 16:43:00
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0