♥ 28/4



Den här fick jag precis hem i min brevlåda. Vacker har köpt en SPIKMATTA! Han tror på att det kommer att fungera mot smärta och allt vad det var. Dessutom har han fått för sig att det ska vara bra för mig, min rygg och min huvudvärk. Jag anser dock inte att det kommer att ta bort mitt treosug (som han tror kommer försvinna bara för att jag inte har ont i huvudet och dessutom borde han inse hur många goda treo man kan få för summan som han gav för mattan).
Jag var ju givetvis tvungen till att packa upp den nu när den kom. Och jag kan utan tvekan säga att jag kommer ALDRIG I HELA HELVETE lägga mig på den. Dom där små "spikarna" är ju SYLVASSA. Det kan aldrig vara nyttigt. :/



Lilleman fick dinosaurieägg av Storeman i födelsedagspresent. Nu håller den lilla rackaren på att kläckas. *fnissar*
Vilka jävla "leksaker" det finns nu för tiden.

Hmm, här sitter jag ja. Och har inget bättre för mig. Ska jobba ikväll. Och tänker därför inte anstränga mig allt för mycket här hemma. Orkar inte heller för den delen för jag har fått så fruktansvärt ont i ryggen. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj aj aj, jag har precis bestämt mig för att beställa en spikmatta men nu vet jag inte om jag vågar... Får nog fundera ett varv till på det.

Tjing

2009-04-28 @ 21:05:06
Postat av: Thomas Scotttt

Lägg dig på mattan!



Börja med att ha en tunn T-shirt på dig eller ngt annat emellan. Vi som är känsliga behöve lite mildhet i början, och sedan skall du köra ett program dagligen som gör att du ökar dosen och när du hållit på en par veckor så kan du brja lägga dig på den utan ngt emellan.



Kolla in http://kulturspegeln.se om vad dom skriver om Shakti-mattan/spikmattan där!



Lycka till!

2009-05-01 @ 10:28:04
URL: http://kulturspegeln.se
Postat av: Tiagirl

Hm...va glad det va en dino, Silas fick en sn**p. Som växte, och växte. Och hoppa ur glaset. Hårt imponerad son som visat den för alla. Inkl mig.

2009-05-02 @ 08:43:03
Postat av: cathie

Fungerar mattan`?

2009-05-04 @ 17:10:07
URL: http://cathie.se
Postat av: c a r r o

ojoj, tänk att de kan jag ha packat!;) (jobbar på enda stället dom gör sånna liiiksom!)



haha lycka till med mattan!

2009-05-12 @ 22:54:54
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0